Wednesday, February 18, 2009

three years for nothing!

Ak pon xpasti la tiga tahun tue lama ke sekejap..tapi aku rasa tiga tahun nie adalah sia-sia jer..Aku rasa sede sangat..Apa makna tiga tahun nie bg die?Aku admit..dia tak hensem, dia tak pandai n dia tak kaya...tapi selama nie ak cube trime die..diri dia..Tiga tahun bagi aku bukan masa yang sekejap..

Dia cakap ' Kalau 60 tahun pun kapel kalo nak putus, putus jugak..org yang da kawen pon leh cerai'.

Macam senang kan?macam satu benda tue senang sangat..Tapi kenapa kne ambil masa tiga tahun?

Aku cuba pupuk perasaan sayang aku kat dia..Aku rasa mcm2 da aku wat untuk dia..Mungkin byk jugak kesilapan aku...

'Ya Allah, tabahkan la hati hambamu ini'.

Aku bukan mintak simpati sesiapa pon...jauh sekali dia..aku tahu aku kne hadapi benda nie..susah ke senang ker aku kne hadapi..Kenapa time mcm nie aku rasa mcm senang sgt nak menangis..mcm rase xlarat sangat nak hadapi benda nie..Rase mcm xkuat...

Orang akan cakap biar masa yang menjadi ubat..tapi masa yang nak hadapi tue yang susah...

Aku rasa sangat penat..Aku rasa sangat sia-sia tiga tahun nie..

Takpela..mungkin ada hikmah benda nie terjadi..

Mungkin aku akan jumpa orang yang lebih baik...

0 comments:

Post a Comment

 

Search This Blog

Loading...

my favourite songs~~

My Blog List

my favourite blog list

Photobucket Powered by BannerFans.com
1MalaysiaBlogger