Friday, February 13, 2009

Kepeningan~~~~~~

Sekarang aku tgh rase xsedap bdn sgt..apehal ntah...ehm..rase mcm demam...nape mcm nak demam..plik plak..xkne ujan pon..sbb aku terhidu yeast extract byk kot td..lagipon asek men ngn E.coli jer...lagipon lab bioinfo py econ tue kuat sgt...

Aku msg org tue...aku memang nak anggap die kwn jer..tapi nape die wat aku sede lagi..aku sede la...tensen tol..die slalu ckp xserupa bikin..biar la..drpd aku pk die bek aku pk pasal diri aku dlu...memang la aku xbaik sangat..die pon bkn baik sangat...die berlagak mcm die baik..tp xpon..xsuke la org yang hipokrit mcm nie...bler die muncul dlm hidup aku aku rase hidup aku tunggang langgang..

Naseb baik aku da mkn ubat..leh jugak bgn..aku ingat nak pgi sogo sok..nak beli sandal..last week aku pgi mid valley xjmpe sandal yang aku nak pon...tension lagi..hehe..

Aku harap aku xpnah knal die..aku harap sangat..

Aku rase mcm nak nangis...bencinye perasaan nie...

0 comments:

Post a Comment

 

my favourite songs~~

My Blog List

my favourite blog list

Photobucket Powered by BannerFans.com
1MalaysiaBlogger