Monday, February 9, 2009

Available

Henset aku da ok..sim card pon da ok...huhue..xleh gne enset sehari lamenye macm seminggu...

Bosan la hr nie..xpgi mane2...tapi bahaya jugak bler ak xpgi mane2..aku msti bukak pv ngn sis rona py blog..pas2 ad la yang aku reserved..pening plak nak byr..banyak sangat plak nti..

Zana ade cakap " met, ko beli handbags banyak2 nie simpan la wat hantaran".

Bole gak kan?!hehe...

tapi nak kawen nye bler?

ntah la..tak nampak lagi bler..

sekarang nie aku ingat nak abeskan master jer..pas2 carik keje...

kadang2 risao jugak nak masuk alam pekerjaan nie...

ehm..xpe2..jangan risao..rezeki ade di mana2...

Hari aku xwatpe pon kat umah..tapi sempat la jugak reserved satu lagi beg kat rona store...tapi xbyr lagi..reserved jer..nti kalo xmao aku ckp la ngn sis rona...





Beg nie cantik ke x?
patut beli ke tak?

0 comments:

Post a Comment

 

my favourite songs~~

My Blog List

my favourite blog list

Photobucket Powered by BannerFans.com
1MalaysiaBlogger