Saturday, February 7, 2009

still not in the mood

Aku nie tgh xde mood lagi nak manage blog nie..yela kan..ade makhluk Allah tue die pgi wat jahat kat aku pas2 padam blog aku...hurm...pas2 siap tukar password gmail aku..nasib baik la die bg blik password tue..kalo x mcm mane aku nak kontek ngn supplier2 brg online yang aku beli..ahaks..

Beli barang on9 nie best..xpyh pgi kdai...senang..on9..lagi la nak byr pape transfer duit pon on9..tapi bahaya...boleh jadi lagi boros berbanding shopping kat shopping mall...aku nie kne beringat sket..nak2 pulak org yang jual barang on9 tue baik..kitorang pon mcm kawn..kire byk kelebihan la aku dapat..bayar deposit pon sket xpe..mcm pv cakap..' It's ok..I already trust you dear'...aku nie nak mendisiplinkan diri...xpela..yang penting aku kne beringat..Ingat emed..ingat..jgn boros!!!





Aku yang tengah berangan mase tggu komuter..tgok ok ke x pkai tudung neh..hehe




Jam Guess yang baru smpai..tros jer pkai...





Nie pon tgh berangan gak..tudung nie beli on9 gaks kat ririna collection

0 comments:

Post a Comment

 

my favourite songs~~

My Blog List

my favourite blog list

Photobucket Powered by BannerFans.com
1MalaysiaBlogger