Wednesday, March 18, 2009

wedding kak anis`

15th MARCH 2009
GEMAS, NEGERI SEMBILAN
Kak anis aka annisa akmal adalah senior bioinfo aku kat ukm nie...aku pergi dengan "group mgi"(org inbiosis panggil..ahaks) campur ngn sorg junior kitorg..hisham (inbiosis)...plan awal ingat nak pergi 9 org...pas2 last skali tggl 7 org jer (ajak sarah ngn liya tapi diorg xmao ikot plak..ade hal katenye..huhu)..
Kitorg pergi 2 kete..ngn kete myvi huda ngn kete viva shu (bler kete saga blm aku nak jln jauh nie..xsabo da..hahaha)..kete myvi huda ade 3org...huda, mazan ngn pejal..kete kitorg plak..kak chah, shu, hisham ngn aku..kitorg follow kete huda jer yang drivernye mazan...kitorg bertolak dr bangi dlm pkul 10pagi..
Alhamdulillah, perjlnn kitorg lancar jer la...ade skali jer kitorg mcm sesat kejap sbb time tue kak chah da overtake mazan sbb geram ngn satu kete yang lembab gler..aku plak xpgg peta..mcm ingat2 lupe...pas2 men masuk jer simpang..tp xde pape pon..sket jer..lastly kitorg smpai umah kak anis dlm pkul 11.30 pg..awal neh..hehe..
Sampai2 kat sane..aku tros pgi kat kete huda sbb nak pkai kasut..xkan nak pkai sandal getah aku yang buruk tue kot..hahaha...aku da pergi kat kereta huda..aku nmpk huda tgor seseorg..rupe2nye kosmateku, rafi..die jadi photoghrapher kak anis...
Eh, aku br perasan aku lalu dpn die die td pas2 menonong jer..pas amek kasut bru aku tgor rafi..rafi da mrh da...hehe..dari jauh die jerit kat aku..
 
    
" Mai cni ko emed..wat xnmpk aku"
aku ckp la aku xpasan td..pas2 die pon meneruskan ayat die..
" Amboi ko emed, mcm mak datin"
Pas2 rafi ty pasal dak2 len n aku ckp diorg sume ade hal memasing...
pas2 kitorg tros bergerak ke umah kak anis..pas slm parents kak anis..kitorg pon cri la umah pengantin..mane nie umah pengantin...pjg sgt khemah..asek tersilap jer..lgpon sume rumah mcm gne...hehe..dtg2.tros naik blek kak anis..kak aainaa pon ade..jadi pengapit...sempat la jgak snap bbrp pic..pas2 kitorg tggu smpai kak anis bersanding..rmai sungguh manusia..susah nak snap gmba yang cantik..kak anis pon xtgok dpn sgt...tgok kanan la..tgok kiri la...hehe...
kak aainaa yang menjadi pengapit..btol da tudung tue kak aainaa...
Bergambar bersama pengantin, kak anis..kitorg sume pkai bju warna purple gitu...hehe..tinggi btol pengantin kite yer..;p
Bergmba atas katil plak..kagum ngn mak kak anis..beads kat cadar pengantin mak kak anis yang jahit sendiri..seperti kata kak anis..."cadar nie da siap bln 12 lagi'..sumenye mak kak anis yang wat..dari cadar, langsir, pelamin ngn hantaran pon..
me wif kak anis..apela yang kak anis bebelkan tue yer.lol..;p
aku, hud ngn kak chah yang tengah mencekik....
rafi yang tensen tgok aku makn..wakaka..
seperti kata rafi "kenyang aku tgok ko mkn. med
pejal yang tensen tggu kitorg mkn..hehehe..
mazan yang da potong rambut..xensem da..;p
kak anis yang sedang trn tangga nak menyambut pengantin lelaki..sempat lagi tue jeling kat kamera..p
abg anas & kak anis
kak aainaa ngn tab,pengapit yang setia...

0 comments:

Post a Comment

 

my favourite songs~~

My Blog List

my favourite blog list

Photobucket Powered by BannerFans.com
1MalaysiaBlogger