Wednesday, March 18, 2009

marina cove resort, lumut...

7 MAC 2009
MARINA COVE RESORT, LUMUT


Aktiviti nie aku wat 2 mggu lepas(lambatnye aku update blog aku..kemalasan..)..lagipun sibuk jer memanjang..Sebenarnya tak plan langsung pon nak ikot...cter die cmni..jumaat mlm tue shu ym aku..pas2 kitorg chat2 la..n then tetibe die ajak aku pgi picnic..kat pantai senangin...n then aku nie ckp la..malu coz die pgi ngn family die...pas2 shu pon ckp..xpe jer..adek die pon bwk kwn..2org..pas2 kirenye kalo aku xpgi die pon xpgi la...aku pon ckp kat shu..tgok la esok pagi kak emed msg..xtao nak ckp pgi ker x..n then esok paginye..aku bgn kol 7..ty mak dlu..kwn ajak pgi pantai..bla..bla..bla..pas2 mak aku ckp..."pergila"..maknanye kne pgi la kan..hahaha..n then aku tros siap2..trn bangi...pas2 kitorg gerak pgi umah shu dalam kol 1o pg cm2...

B4 pergi picnic, kne pgi kenduri kawen dlu la plak..xpe la..gasak la..kne pkai bju sewa coz xbwk baju kurung...huhue...




aku dengan shu..nak pgi kenduri...org kelate kate nak pgi mkn gulai..huhuhu...


Pas kenduri kawen, kitorg gerak pgi perak dlm kol 2 lebe..pas2 amek 2org lagi adek shu kan bagan datoh..aku rase kitorg smpai marina cove dlm pukul 9 mlm kot...huhue...kitorg mulakan aktiviti kitorg pagi2 jgak la...dlm kol 9 lebe da nka trn pgi men air..ingat nak mandi pantai..tapi xleh mandi pntai..ade waterpark..kne byr la dlm rm5 sorg..ape lagi..kitorg main la puas2...kne byr tue..hehe...




Aku dgn pancakes yang banyak..da mkn nasi lemak nie..hehe..pancakes nie bkn aku nak mkn tao..aku nak bwk blik blek.. nak sapu jem dlu...nak bwk atas....




tak start mandi manda lagi..huhue..tangkap gmba dlu dengan dinasour bersama kanak2 ribena..
 




da start da..hahaha...





lemas..lemas..hahaha..





berlatarbelakangkan marina cove..huhue...





sume org berebut nak pelampung..huhue..panas seh time nie..tgh2 hari buta...mane tak terbakar kulit aku nie...huhue... 





nak trun....debor...bler katuh rase mcm nak lemas..hehe 




aku ade terjun jgak..tapi xsbyk bdak2 neh..xsuke sgt coz nti air masok hidung..hehe..aku py gmba xcantik.  xmao letak...haha





lepak kat bwh gelungsur air...





tolong..tolong...sume pendatang asing kecuali org yang kat tepi gol tue..wakakaka..




aktiviti malam2...ingat nak pgi karaoke..tapi ade cter yang xbest pasal karaoke..tension...


aku ngn shu kat dataran hadhari  kat teluk batik..nak mandi laut tapi mcm da lewat sgt..jln2 jer la...huhu...



pemandangan senja yang indah..hehe...aku fokus kat matahari tao..bukan kat makcik tue..ahaks...


lepak malam2 kat bandar lumut..mase nie rasenye nak dkt pkul 12mlm...tapi still rmai org lagi kat lumut..ade org karaoke..happening bangat seh..hehe..


0 comments:

Post a Comment

 

my favourite songs~~

My Blog List

my favourite blog list

Photobucket Powered by BannerFans.com
1MalaysiaBlogger