Saturday, March 14, 2009

poye-poye~~~

HARI JUMAAT

6HB MAC 2009

12.30 TENGAH HARI

ALAMANDA, PUTRAJAYA

Huhuhue..hari nie adalah hari aku poye-poye..tengah boring kat lab...pas2 sarah ajak pgi main bowling..mula-mula aku ingat tak mao pgi..sbb nak simpan plate yang aku grow smlm...lastly aku mintak kak farah simpankan plate aku..tq kak farah..cayang kak farah..ahaks...

Aku yang posing dengan my favourite pink ball..hehe...kitorang main 2 game jer...game first aku ok la jgak..dpt no dua...tapi da game ke2..da hampeh...aku plak bler main asek dpt 9 jer..bler la nak strike nie...ish2..

Sempat jgak berposing sblm baling bola yer kak is...


Sarah ngn liya yang tengah berebut bola..lia malu-malu kucing..hahaha..
sempat posing ngn liya, kak is..sarah ilang pgi mane ntah time neh..eh..lupe...sarah yang tgkp gmbo nie..hehe
peace for everybody..hehe..me wif sarah..
Scoreboard utk 2nd game...
Aku bersama kak is kat luar gelanggang bowling..nie da abes main da..nak pgi mencekik plak..hehe..
 
Alamak..xmasuk dlm bola la plak..hehehe...

0 comments:

Post a Comment

 

my favourite songs~~

My Blog List

my favourite blog list

Photobucket Powered by BannerFans.com
1MalaysiaBlogger