Friday, December 25, 2009

YES@SOGO

Year End Sale @ SOGO

Shopping with azah..

Sejak ble la azah nie jadi shopaholic mcm aku nie..hehe..xla..aku teman azah jer..nak beli barang hantaran kawen die;p..lame jgak kitorg kat ctu..tapi last2 dpat 2 barang jer..ikotkan bakal pengantin tue aku rase nak jer borong byk2..tapi kne la ikot bajet..lgpon kitorg ni student lagi..

Aku kire jadi perunding la..tapi perunding xprofesional...huhue..mase time pilih dompet tue punye la lame kiotrg kat ctu..da la conquer..siap pgg byk2 kat tgn smpai ade org siap ckp "excuse me.nak tgok yang kat tgn awak"..hehe...rmai gler la org kat ctu..ribu2..ntah dtg dari mane..yang byk aku dgr org kecek kelate jah...keke...

1st mission:belt & wallet

- da dekat sejam kitorg berlegar2 kat ctu..last2 nie yang kitorg amek...



Wallet & belt Alain Delon...mahal nie..leather luar dlm..kotak pon leather..kire antara set yang plg mahal kat ctu..yela..mata aku nie asek pgi kat brg yang mahal jer..;p



Azah yang hepi..susah gak nak pilih..ade yang murah sket..tapi kitorg xsuke kotak die..ade mcm kotak hadiah hari raya..colourful sgt..kitorg nak yang elegan..ade yang harga ok..tapi kepala belt xsantek..pas2 last2 skali amek yang nie jer..azah kate"xpe emed..yang nie kite amek mahal..yang len kite amek yang 70% py..;p"


2nd mission: baju kemeja

Yang nie plak kitorg nak cri yang murah dan santek..aku rase dekat 5-6x la jgak pusing kat men's department tue..da la dua2 xreti nak cri bju utk org2 laki nie..




Aku yang sebuk memilih jgak..mengalahkan org yang nk kawen;p




Pilih azah..jangan xpilih..




Azah..bukan baju nie kan yang kite pilih...hehe


Last2..dapat la jgak..kemeja POLO yang cantik dan murah..huhue..wrne biru ade stripes..kire ok la..cantek..tinggal satu jer..yang gantung..lepas kemeja..kne la cri tali leher plak kan...


3rd mission: tie

Nie lagi aku xreti..hehe..nak ikat tie pon xreti..keke...rambang mata..banyak sgt corak..ade tue tie die ade yang lg mahal dr baju..py la kitorg pilih..last2 skali dapat satu..tapi mcm xpuas ati sgt..bler time nak byr..tibe2 rase mcm xberkenan la plak..kitorg pon letak balik...



banyaknye tie..



Aku ngn tie bunge2..





Cantek tie nie..warne pink..tapi xnmpk sgt..kamera aku nie bukan elok sgt.warne sbnr die cantek..tapi aku rase nyah jer kot yang nak pkai nie..kuikui..bunge2

Hurm...tie nti la kite cri...

Pas2 last skali kitorg cri perfume..mahal gak..pas pusing2 kitorg xjadi...

4rd Mission: aku py barang...

Erm..aku nak cri cardigan pjg..tapi xjmpe..last2 aku sempat la beli jeans ngn tshirt..kire sepasang la...ok la..murah..sume yang 70%..nak pilih lagi pon xlarat..rmai sgt orang...pening kepala da..

Dalam lebih kurang pukul 5 lebe kitorg pon da xlarat..penat..nak blik..kitorg sempat lepak kat food court 2x coz sakit kaki jalan byk..;p



Got to go..

Assalamulaikum..

0 comments:

Post a Comment

 

my favourite songs~~

My Blog List

my favourite blog list

Photobucket Powered by BannerFans.com
1MalaysiaBlogger